SERVICE DESIGN OKTATÁS –
ON THE JOB TRAINING
SERVICE DESIGN MÓDSZERTAN ÁTADÁSA 2 NAPOS WORKSHOP KERETÉBEN
Elsajátítjuk az ügyfelek megértésén alapuló design gondolkodás alapvető módszereit.
Megismerkedünk az ügyfélélmény kialakítás és mérés üzleti aspektusaival.
Bepillantunk a piackutatási szakma főbb gyakorlati alapjaiba.
Gyakorlatban is alkalmazzuk a service design hatékony tervezési módszereit egy adott üzleti projekten keresztül.
Mire számíts a közös munka során?
Időtartam:
- 2 teljes nap
Helyszín:
- Külső független helyszín javasolt
Ami a munkához szükséges:
- előzetes mélyinterjú az érintett kollegákkal
- helyszín biztosítása
Amit átadunk:
- adott esettanulmányra vonatkozó összesített eredmények és közösen megfogalmazott fejlesztési javaslatok
- service design oktatási anyagok, template-ek
Kapcsolat
Ide írj, ha kérdésed van, vagy személyre szabott árajánlatot szeretnél
Farkas Kinga
Üzletfejlesztési tanácsadó