SERVICE DESIGN TANÁCSADÁS

HOGYAN JUT EL A TERMÉK A FOGYASZTÓHOZ?

ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁS OPTIMALIZÁLÁSA A KOMMUNIKÁCIÓS ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI CSATORNÁKON

Miben segít a Service Design szemlélet?

Az optimalizált kiszolgálási folyamatok mentén csökkenthetők az erőforrás költségek

A szolgáltatás nyújtás minősége javulni fog, növelve az ügyfelek hosszú távú elégedettségét és lojalitását

Munkafolyamat

A Customer Journey Mapping workshop során segítséget nyújtunk az ügyfélkiszolgálás optimalizálásában a jellemző ügyféléletút szakaszokon.

Ügyfél elvárások definiálása
  • Potenciális szegmensek és perszónák meghatározása, jellemzése
  • Célcsoport elvárások, várható viselkedési minták, jellemző ügyfélhangok feltárása kutatási eredmények alapján
Aktuális üzleti folyamatok feltérképezése
  • Jelenlegi munkafolyamatok átvilágítása
  • Mik a fő elakadási pontok?
  • Hol vannak erőforrás problémák?
  • Melyek az ideális ügyfélkiszolgálást gátló legfőbb tényezők?
Service Design workshop
  • Hogyan tegyük hatékonyabbá a jelenlegi működést?
  • Mi lenne az optimális kiszolgálási szint az igazán ügyfélcentrikus működéshez?
  • Ügyfélkiszolgálási folyamatok optimalizálása, hatékonyság javítási lépések
Operatív feladat terv
  • Azonosítjuk a közös gondolkodásból kieső főbb feladatokat, felelőshöz rendelve azokat
  • Fázisoljuk a részfeladatokat rövid, közép és hosszú távon
  • Az eredményeket strukturált és átlátható formába öntjük

Kinek ajánljuk?

Bármilyen vállalkozásnak start upok-tól a multinacionális cégekig, melyek számára fontos:

az erőforrások optimalizálása a belső működési folyamat során

az élményszerű szolgáltatás nyújtás partnerei számára

új ügyfelek szerzése, a vevők hosszú távú lojalitása

Mire számíts a közös munka során?

Elkészítési idő:
  • Átlagosan 1-2 hónap

Ami a munkához szükséges:
  • 2-3 db személyes mélyinterjú

  • minimum 2 egész napos coworking workshop

Amit átadunk:
  • 20- 30 oldalas részletes prezentáció vezetői összefoglalóval

Kapcsolat

Ide írj, ha kérdésed van, vagy személyre szabott árajánlatot szeretnél

Farkas Kinga

Üzletfejlesztési tanácsadó

Cím: Budapest, 11. kerület

Telefon: +36 30 501 0383